Klantendienst - vragen en antwoorden

Heb je hulp of advies nodig om het juiste artikel te vinden? Ben je op zoek naar informatie over onze producten en diensten?

80% van onze klanten vinden het antwoord op hun vragen in onze veelgestelde vragen hieronder.


Langere bezorgtijd PostNL
Vanwege de drukkte periode na Black Friday en de feestdagen, is het erg druk bij PostNL. Hierdoor kan het zijn dat jouw levering langer duurt dan vooraf is aangeven. Zodra jouw pakket bij PostNL is aangekomen, geeft jouw tracking code dit aan. PostNL plant dan een bezorgmoment in, die ook zichtbaar wordt via jouw tracking code. 
We vragen je de status van jouw pakket in de gaten te houden. 

Valse websites
Er zijn helaas meerdere valse JYSK-websites in omloop. Klik hier voor de meestgestelde vragen over deze valse websites

Als je het antwoord dat je zoekt niet kunt vinden op onze website, neem dan contact op met onze klantendienst via onze chat of telefonisch voor het snelste antwoord. Buiten onze openingstijden kun je ons een e-mailbericht sturen.

We helpen je graag.

Klantendienst

Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 60 seconden
03/808.28.03
Gemiddelde wachttijd 2 minuten
Openingsuren voor klantendienst

Maandag-vrijdag van 9u00-16u00
Live chat bereikbaar tot 16u00. 

Weekend- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier