KLANTENSERVICE - WIJ STAAN VOOR JE KLAAR

Wil je contact met ons opnemen, omdat je hulp nodig hebt, feedback wilt geven of advies nodig hebt om het juiste artikel te bestellen? We horen graag van je. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.

WANNEER WORDT JOUW ONLINE BESTELLING GELEVERD?

Let op:  Op dit moment is het erg druk. Hierdoor kan de levering van jouw bestelling vertraging oplopen. We raden je aan het bericht van PostNL af te wachten

Zodra jouw bestelling ons distributiecentrum in Denemarken verlaat ontvang je een e-mail met de track&trace-code. De leveringstermijn van onze pakketten is momenteel 3 tot 7 werkdagen. Grotere orders die via PostNL Extra@Home geleverd worden, worden geleverd op de gekozen bezorgdag. In dat geval ontvang je de avond van tevoren een tijdvak van PostNL.
 

Het is druk op onze klantendienst

Het is erg druk op de klantenservice  en we doen ons best iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Onze excuses voor het ongemak. Voor een snel antwoord raden we je aan onze live chat te gebruiken. Als er een medewerker beschikbaar is, is de knop ‘Live chat’ blauw gekleurd. Op het moment dat alle medewerkers bezet zijn, is het niet mogelijk een chat te beginnen en staat er dat deze offline is. De chat opent zodra er weer een plekje beschikbaar is. 

Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken. Je bereikt ons telefonisch op maandag en dinsdag tussen 9.00 tot 16.00 uur, woensdag van 09.00 tot 13.00 uur en op donderdag t/m zaterdag van 9.00 tot 16.00 uur. 

Buiten openingstijden bereik je ons via e-mail door de ‘E-mail’-knop te gebruiken. We reageren dan zo snel mogelijk binnen onze openingstijden. Indien jouw bericht gaat over een klacht op een artikel, vragen we je om foto’s mee te sturen (maximale grootte 25MB). 

Hieronder vind je antwoorden op onze meest gestelde vragen - mogelijk vind je hier al het antwoord op jouw vraag.