Bij JYSK vindt u alles voor in huis. Als u vragen heeft over onze producten, kunt u bij ons terecht. Als het antwoord op uw vraag hieronder niet vermeld staat, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Algemeen
Veel van onze artikelen, zoals matrassen, dekbedden, kussens, lakens en handdoeken, zijn verdeeld in de cagetorieën BASIC, PLUS, GOLD en EVERYDAY LOW PRICE. Dit houdt in dat we voor ieder budget een artikel hebben.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Een goede nachtrust is essentieel voor jouw energie en humeur overdag. Jouw keuze voor een dekbed is net zo belangrijk als de keuze van jouw matras. Daarom wijzen wij je graag op de mogelijkheden die er zijn.
JYSK biedt een grote selectie aan dekbedden in alle prijsklassen, zodat we aan de vele verschillende behoeften en wensen van onze klanten kunnen voldoen.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Het is net zo belangrijk om op een goed kussen te slapen als het is om op een goed matras te liggen. Jouw kussen is erg belangrijk voor de kwaliteit van jouw nachtrust en daarom mag je er hoge eisen aan stellen. Het is van belang dat je een kussen kiest dat past bij jouw persoonlijke wensen en voorkeuren.
JYSK biedt een grote selectie aan kussens in alle prijsklassen, zodat we tegemoet kunnen komen aan de behoeften en wensen van jou als klant.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Het is van belang dat je jouw lakens zorgvuldig kiest. Lakens moeten comfortabel zijn om op te liggen, maar ze moeten ook duurzaam zijn, omdat we deze elke nacht vele uren gebruiken.
JYSK biedt lakens aan in vele verschillende maten en kleuren. Als je lakens aanschaft, kun je kiezen uit de volgende soorten: • Lakens • Hoeslakens (katoen, jersey, badstof) • Waterdichte (hoes)lakens • Moltons
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Voor een goede nachtrust is het belangrijk om het juiste matras te kiezen. Dit is een belangrijke investering voor jezelf of jouw familie.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Meestal duurt het een paar weken voordat je gewend bent aan een nieuw matras. Maar om je er van te verzekeren dat je een goede aankoop doet, kun je onze GOLD matrassen 100 nachten testen. Als je na deze 100 nachten niet 100% tevreden bent, ruilen wij het matras graag voor je om.
We raden je aan om het kassaticket mee te brengen naar één van onze winkels samen met het matras, als je deze retour wilt sturen binnen de 100 dagen. Hier kun je direct een ander matras kiezen. Dit is erg gemakkelijk, maar wees er van bewust dat het matras schoon en in goede staat moet zijn als je deze terugbrengt.
Als je geen nieuw matras wilt ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van het matras terug door middel van een geschenkkaart.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Voor gedetailleerde informatie over onze artikelen kun je in onze winkels, op onze website en bij onze medewerkers van de klantendienst terecht.
Op onze website vind je bij ieder artikel de productdetails. Om een artikel te vinden type je de naam of het artikelnummer in de zoekbalk opJYSK.be. Als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Meer lezen’ om de specificaties in te zien.
Uiteraard kun je ook in onze winkels en bij onze klantendienst terecht met alle productvragen of een deskundig advies.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
De voorraad van een artikel kun je inzien via onze website. Uiteraard kun je hiervoor ook contact opnemen met onze klantendienst of met één van onze winkels.
Om viaJYSK.bede voorraad van een artikel te raadplegen, volg je de volgende stappen:
- type de naam of het artikelnummer in de zoekbalk opJYSK.be; - als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Meer lezen’; - kies vervolgens voor ‘Reserveer online - haal op in de winkel’; - vervolgens kies je van welke winkel je de voorraad wilt raadplegen.
Let op: sommige artikelen met status 'alleen online' kun je ook bij een winkel bestellen. Dit geldt momenteel voor indoor meubelen. Overige artikelen waar 'alleen online' bij vermeld staat kun je alleen via onze webshop bestellen.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Klantendienst
Op 21 november zijn wij bereikbaar tot 14.30 uur. Onze excuses voor het ongemak.