Hieronder vindt u meer informatie over onze winkels.
Bestelling geplaatst in een JYSK-winkel
Als je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels kun je contact opnemen met de betreffende winkel of met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Als je een aanbetaling hebt gedaan is het noodzakelijk om naar de winkel te gaan om je bestelling te annuleren en je aanbetaling terug te krijgen. Het is helaas niet mogelijk om je aanbetaling via een andere manier te ontvangen.
Bestelling geplaats via onze website
Als je een online bestelling hebt geplaatst via onze website kun je contact opnemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de status van jouw bestelling kan deze direct geannuleerd worden of onze klantenservice kan je informeren over de te nemen stappen.
Binnen openingstijden bereik je ons het snelst via onze live chat
Als je jouw bestelling voor de bezorging annuleert, ontvang je ook de betaalde leveringskosten terug.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Via jysk.be/nl/stores-locator kun je een plaatsnaam of postcode opgeven. Automatisch worden dan de JYSK-winkels bij jou in de buurt getoond. Als je een winkel aanklikt, verschijnt rechts in beeld het telefoonnummer van de desbetreffende winkel.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Maandag-vrijdag van 9u00-17u00
Live chat bereikbaar tot 16u30.
Zaterdag 9u00-12u00 en 13u30-16u00
Zon- en feestdagen gesloten