Vragen over winkels en winkelbestellingen

Hieronder vindt u meer informatie over onze winkels.

Algemeen

Bestelling geplaatst in een JYSK-winkel 
Als je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels kun je contact opnemen met de betreffende winkel of met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Als je een aanbetaling hebt gedaan is het noodzakelijk om naar de winkel te gaan om je bestelling te annuleren en je aanbetaling terug te krijgen. Het is helaas niet mogelijk om je aanbetaling via een andere manier te ontvangen.  

Bestelling geplaats via onze website
Als je een online bestelling hebt geplaatst via onze website kun je contact opnemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de status van jouw bestelling kan deze direct geannuleerd worden of onze klantenservice kan je informeren over de te nemen stappen. 

Binnen openingstijden bereik je ons het snelst via onze live chat 

Als je jouw bestelling voor de bezorging annuleert, ontvang je ook de betaalde leveringskosten terug. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Het is mogelijk om bij één van onze winkels een bestelling te plaatsen en deze thuis te laten leveren. Onze winkels werken met lokale leveranciers om jouw bestelling te leveren. Zodra jouw bestelling aangekomen is bij de winkel wordt er een leveringsdatum met jou afgesproken. 

De prijs van een thuislevering is afhankelijk van het aantal kilometers dat je van het filiaal vandaan woont. Je kunt bij de desbetreffende winkel informeren naar de prijs die voor jou geldt. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Via jysk.be/nl/stores-locator kun je een plaatsnaam of postcode opgeven. Automatisch worden dan de JYSK-winkels bij jou in de buurt getoond. 

Als je een winkel aanklikt, verschijnen rechts in beeld de adresgegevens, openingsuren en het telefoonnummer van de winkel.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Via jysk.be/nl/stores-locator kun je een plaatsnaam of postcode opgeven. Automatisch worden dan de JYSK-winkels bij jou in de buurt getoond. Als je een winkel aanklikt, verschijnt rechts in beeld het telefoonnummer van de desbetreffende winkel.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Klantendienst

Chat met ons via Messenger
Gemiddelde reactietijd < 1 uur
Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 20 seconden
03/808.28.03
Gemiddelde wachttijd < 2 minuten
Openingsuren voor klantendienst

Maandag-vrijdag van 9u00-17u00
Live chat bereikbaar tot 16u30. 

Zaterdag 9u00-12u00
Live chat bereikbaar tot 16u00. 

Zon- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier