Als u vragen heeft over het retourneren van artikelen of onze claimvoorwaarden, dan helpen wij u graag. Mocht u het antwoord op uw vraag hieronder niet vinden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Als je van gedachten verandert over jouw aankoop kun je deze gemakkelijk retourneren. Wij bieden een volledige terugbetaling zonder tijdslimiet voor ongebruikte producten die worden geretourneerd met aankoopbewijs. Dit geldt voor alle producten, ongeacht of ze in een winkel of online zijn gekocht.
De snelste en meest gemakkelijke manier om je product te retourneren is in één van onze winkels. Als je jouw product retourneert in een winkel krijg je direct je aankoopbedrag terug, inclusief eventueel betaalde leveringskosten van een online bestelling. Op deze manier zijn de producten in een betere staat zodat we ze opnieuw kunnen verkopen en een andere klant blij kunnen maken. Tegen betaling van transportkosten is het mogelijk om een online besteld product bij je op te halen, mocht dit nodig zijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Als je een beschadigd product hebt ontvangen, lees je hier meer over hoe je dit bij ons kunt melden.
Retourneer je producten in de winkel
De snelste en meest gemakkelijke manier om je product te retourneren is in één van onze winkels. Als je jouw product retourneert in een winkel krijg je direct je aankoopbedrag terug, inclusief eventueel betaalde leveringskosten van een online bestelling. Op deze manier zijn de producten in een betere staat zodat we ze opnieuw kunnen verkopen en een andere klant blij kunnen maken.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Retourneren in onze winkel
Dit is de snelste optie. Als je jouw bestelling retourneert in een JYSK-winkel ontvang je het aankoopbedrag direct terug. Neem jouw aankoopbewijs en bankkaart mee wanneer je naar de winkel gaat.
Retourneren via PostNL
Als je jouw bestelling retourneert via onze vervoerder ontvang je het aankoopbedrag terug zodra jouw retourzending is verwerkt. Je ontvangt een credit nota via e-mail. De terugbetaling wordt zo snel mogelijk in orde gemaakt en niet later dan 14 dagen nadat wij het retourverzoek hebben ontvangen.
JYSK kan de terugbetaling vasthouden totdat we het geretourneerde product hebben ontvangen, of totdat je documentatie hebt ingediend waaruit blijkt dat je het product hebt geretourneerd.
Als je jouw online bestelling via creditcard hebt betaald, wordt de terugbetaling direct na onze aanvraag verwerkt. Het bedrag wordt binnen 2 werkdagen op je creditcard-account bijgeschreven.
Als jouw online bestelling via Bancontact is betaald kan het na ontvangst van jouw credit nota tot 6 werkdagen duren voordat de terugbetaling is bijgeschreven op jouw bankrekening.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Bij JYSK kun je een product gemakkelijk retourneren of ruilen als je van gedachten verandert.
Wij bieden een volledige terugbetaling zonder tijdslimiet voor ongebruikte producten die worden geretourneerd met aankoopbewijs. Dit geldt voor alle producten, ongeacht of ze in een winkel of online zijn gekocht.
De snelste en meest gemakkelijke manier om je product te retourneren is in één van onze winkels. Als je jouw product retourneert in een winkel krijg je direct je aankoopbedrag terug, inclusief eventueel betaalde bezorgkosten van een online bestelling. Op deze manier zijn de producten in een betere staat zodat we ze opnieuw kunnen verkopen en een andere klant blij kunnen maken. Tegen betaling van transportkosten is het mogelijk om een online besteld product bij je op te halen, mocht dit nodig zijn. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Verpakking van producten die je wilt retourneren
Bij JYSK vinden we duurzaamheid erg belangrijk. Daarom vragen wij je om de verpakking van jouw product te bewaren totdat je zeker weet dat je het product wilt behouden. In dit geval kun je de verpakking hergebruiken als je het product wenst te retourneren. Als je een product retourneert in een winkel ontvangen we deze graag in de originele staat en verpakking. Op deze manier kunnen we het product opnieuw verkopen en een andere klant blij maken. Als het product niet in de originele staat is, bepaalt de winkel of je een gedeeltelijke of volledige terugbetaling ontvangt, of een bedrag op een tegoedkaart. Het is niet noodzakelijk om het product te demonteren wanneer je deze retourneert in een winkel.
Als je wenst dat wij de retourzending van het product regelen, moet deze gedemonteerd en verpakt klaarstaan. Zo blijft het product onbeschadigd en blijf je verzekerd van een volledige terugbetaling. We raden aan producten voorzichtig uit te pakken en de verpakking te bewaren als je niet zeker bent van je aankoop.
Lees hier meer over onze retourvoorwaarden.
100 slaapgarantie op GOLD-matrassen
We bieden 100 dagen slaapgarantie op onze GOLD-matrassen. Deze 100 dagen slaapgarantie is een omruilbeleid, geen retourbeleid. De 100 dagen slaapgarantie geldt niet voor GOLD-topmatrassen.
Lees meer over onze GOLD-matrassen.
Let op:
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Bij JYSK kun je een product gemakkelijk retourneren of ruilen als je van gedachten verandert.
Wij bieden een volledige terugbetaling zonder tijdslimiet voor ongebruikte producten die worden geretourneerd met aankoopbewijs. Dit geldt voor alle producten, ongeacht of ze in een winkel of online zijn gekocht.
De snelste en meest gemakkelijke manier om je product te retourneren is in één van onze winkels. Als je jouw product retourneert in een winkel krijg je direct je aankoopbedrag terug, inclusief eventueel betaalde leveringskosten van een online bestelling. Op deze manier zijn de producten in een betere staat zodat we ze opnieuw kunnen verkopen en een andere klant blij kunnen maken.
Lees meer over ons retourbeleid.
Lees meer over hoe je jouw product retourneert.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Maandag-vrijdag van 9u00-17u00
Live chat bereikbaar tot 16u30.
Zaterdag 9u00-12u00 en 13u30-16u00
Zon- en feestdagen gesloten