Als je van gedachten verandert en je wilt je aankoop terugbrengen, dan kun je bij ons je artikel(en) gemakkelijk retourneren. We bieden een volledige terugbetaling zonder tijdslimiet voor producten die worden geretourneerd met aankoopbewijs. Dit geldt voor alle producten, ongeacht of ze in de winkel of online zijn gekocht.
Let op:
- Als je geen aankoopbewijs hebt, kun je het product ruilen voor een ander product of een tegoedbon.
- Als je een product retourneert dat beschadigd is of gebruikt is op een manier die de waarde ervan aanzienlijk vermindert, behouden we ons het recht voor om een lager bedrag te vergoeden.
- Als je een product wilt retourneren dat beschadigd is of op een zodanige manier is gebruikt dat de waarde van het product aanzienlijk is verminderd, behouden wij ons het recht voor om de terugbetaling te weigeren.
- Voor op maat gemaakte artikelen zoals stoffen, matrassen of kledingkasten wordt doorgaans een lager bedrag terugbetaald.
- Wanneer je spijt hebt van jouw aankoop kun je deze kosteloos retourneren. De betaalde verzendkosten van jouw bestelling worden niet terugbetaald wanneer de levering al is uitgevoerd.
- We bieden 100 dagen slaapgarantie aan op onze GOLD matrassen (dit geldt niet voor dekmatrassen). Lees meer over onze GOLD matrassen
Producten retourneren die op JYSK.be of in onze fysieke winkels gekocht zijn
Om gebruik te maken van het annuleringsrecht en de ruilservice kun je jouw producten op de volgende wijze retourneren:
1. Het product retourneren bij één van onze winkels in België.
• Breng het product naar een JYSK winkel.
• Vergeet niet om een afdruk of kopie van de kasticket/factuur mee te nemen.
2. Bel de JYSK klantendienst voor de mogelijkheden om te retourneren en voor verdere afspraken wat betreft de terugbetaling. Dit geldt alleen voor online bestellingen. Je bereikt ons via het telefoonnummer 03/808.28.03.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice