Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Hoe gaat JYSK om met het coronavirus?

 

Wat is de situatie in België?

Het is verplicht om een mondmasker te dragen in winkels, winkelcentra en in andere binnenruimtes waar veel mensen samenkomen.

Hoe gaat JYSK om met de corona-crisis?

Het management van JYSK volgt de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet, zowel nationaal als internationaal. We houden ons aan de lokale wetgeving en volgen de actuele instructies van de federale overheidsdienst op.  
 

Zijn de JYSK-winkels geopend?

Ja, de JYSK-winkels zijn weer geopend sinds maandag 11 mei! We hebben maatregelen genomen om aan alle veiligheidsvoorwaarden te voldoen die de overheid voorschrijft.

Sinds zaterdag 11 juli is het verplicht om een mondmasker te dragen in onze winkels.

Waar dient u rekening mee te houden als u een JYSK-winkel bezoekt?

  • Als u naar de JYSK-winkel komt, kom dan bij voorkeur alleen. 
  • Houd 1,5 meter afstand van andere klanten en JYSK-medewerkers. 
  • Betaal, indien mogelijk, alleen met Bancontact.
     

Wanneer is de JYSK-klantendienst bereikbaar?

Hier vindt u antwoorden op onze meest gestelde vragen – mogelijk vindt u hier al het antwoord op uw vraag.

  • Telefonisch contact: maandag t/m zaterdag van 11:00-16:00
  • Contact via e-mail en Social Media: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00 en zaterdag van 09:00 - 17:00

Het is momenteel wat drukker op onze klantenservice en we doen ons best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Onze excuses als u langer op een antwoord moet wachten, dan u van ons gewend bent. 

Wat doet JYSK om haar medewerkers en klanten te beschermen?

Onze collega's in de winkels hebben duidelijke instructies gekregen over het volgen van de aanbevelingen van de overheid om regelmatig handen te wassen en afstand van elkaar te houden. Oppervlakten die vaak worden aangeraakt, worden regelmatig schoongemaakt. 

Voor de veiligheid van onze klanten en onze medewerkers, houden we in de gaten hoeveel personen er aanwezig zijn in de JYSK-winkel en of het nog steeds mogelijk is om 1,5 meter afstand van elkaar te houden. 
 

Kan ik nog op JYSK.be shoppen?

Ja dat kan. Momenteel is het echter erg druk op JYSK.be waardoor levertijden en de wachttijd bij de klantenservice langer is dan u van ons gewend bent. We doen ons best iedere klant zo goed en snel mogelijk te woord te staan. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

  • De levertijd van PostNL Pakketten bedraagt momenteel 4 - 10 werkdagen
  • De levertijd van Extra@Home is afhankelijk van de bezorgdatum die u zelf kiest in het bestelproces

Zijn er nog andere manieren om bij JYSK te winkelen?

Jazeker. Als u uw JYSK-artikelen bij voorkeur op JYSK.be wilt bestellen, maar in de winkel wilt laten bezorgen, dan hebben we de volgende mogelijkheden voor u:

  • Click & Collect: Kies het artikel van uw keuze op JYSK.be, selecteer de dichtstbijzijnde JYSK-winkel en reserveer het artikel. U kunt het artikel nu ophalen en afrekenen in de JYSK-winkel. 
  • Online betalen & ophalen in de winkel: Kies het artikel van uw keuze op JYSK.be, betaal uw bestelling op JYSK.be en laat uw bestelling in de dichtstbijzijnde JYSK-winkel bezorgen. Dit kan bij bestellingen vanaf € 69.