Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Hoe gaat JYSK om met het coronavirus?

Wat is de situatie in België?

Het aantal sociale contacten is gelimiteerd. Winkels zijn weer open, mits strikte voorwaarden. Winkelen gebeurt individueel, met één volwassene per winkelbeurt. Klanten dienen een mondmasker te dragen, altijd de handen te ontsmetten en mogen maximaal 30 minuten in de winkel doorbrengen. 

Hoe gaat JYSK om met de corona-crisis?

Het management van JYSK volgt de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet, zowel nationaal als internationaal. We houden ons aan de lokale wetgeving en volgen de actuele instructies van de federale overheidsdienst op. 

Zijn de JYSK winkels geopend?

Ja, onze JYSK-winkel zijn geopend
 

Waar dien je rekening mee te houden als je een JYSK-winkel bezoekt?

  • Als je naar de JYSK-winkel komt, kom dan alleen.
  • Gebruik een mandje. Deze worden na ieder gebruik gedesinfecteerd. 
  • Houd 1,5 meter afstand van andere klanten en JYSK-medewerkers. 
  • Je mag maximum 30 minuten winkelen.
  • Betaal, indien mogelijk, alleen met Bancontact.
  • Draag een mondmasker.


Wanneer is de JYSK-klantendienst bereikbaar?

Hier vind je antwoorden op onze meest gestelde vragen

  • Telefonisch contact: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00 en op zaterdag van 9:00 - 17:00
  • Contact via e-mail en Facebook: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00 en op zaterdag van 9:00 - 17:00
  • Contact via e-mail: klantenservice@jysk.com

Kan ik nog op JYSK.be shoppen?

Ja, je kunt nog steeds op JYSK.be shoppen zoals je van ons gewend bent

  • Zodra jouw bestelling ons distributiecentrum in Denemarken verlaat ontvang je een e-mail met de track&trace-code.
  • De levertijd van PostNL Pakketten bedraagt momenteel 2 - 8 werkdagen
    Zodra jouw bestelling is ontvangen door PostNL, wordt er een bezorgmoment toegekend. Vanwege de grote drukte bij PostNL kunnen er enkele dagen zitten tussen de aanmelding van jouw pakket en de ontvangst ervan door PostNL.
  • Grotere orders die via PostNL Extra@Home geleverd worden, worden geleverd op de gekozen bezorgdag. In dat geval ontvang je de avond van tevoren een tijdvak van PostNL.


Zijn er nog andere manieren om bij JYSK te winkelen?

Jazeker. Als je jouw JYSK-artikelen bij voorkeur op JYSK.be wilt bestellen, maar in de winkel wilt laten bezorgen, dan hebben we de volgende mogelijkheden voor jou:

  • Click & Collect - Online reserveren en ophalen in de winkel

    ▶ Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.be en kies "Klik om in de winkel af te halen".
    ▶ Selecteer de dichtstbijzijnde JYSK-winkel en reserveer het artikel.
    ▶ De bestelling wordt vanuit de winkelvoorraad klaargezet.
    ▶ Binnen 1 uur (tijdens de openingsuren) wordt er aangegeven dat je jouw artikelen kunt ophalen.
    ▶ Je kunt het artikel nu ophalen en afrekenen in het magazijn van de JYSK-winkel.
     
  • Bestellingen vanaf € 70 -  Gratis levering in de winkel en ophalen in de winkel:

    ▶ Kies het artikel van jouw keuze op JYSK.be
    ▶ Reken af en kies voor de optie ‘Ophalen in de winkel’.
    ▶ De bestelling wordt vanuit ons distributiecentrum in Denemarken naar de winkel verstuurd.
    ▶ Gratis levering in de winkel bij bestellingen vanaf € 70.
    ▶ Je kunt het artikel nu ophalen in het magazijn van de JYSK-winkel.

Hier lees je alle informatie over de leveringsmogelijkheden


Wat doet JYSK om haar medewerker en klanten te beschermen?

Onze collega's in de winkels hebben duidelijke instructies gekregen over het volgen van de aanbevelingen van de overheid om regelmatig handen te wassen en afstand van elkaar te houden. Oppervlakten die vaak worden aangeraakt, worden regelmatig schoongemaakt. Daarnaast dragen onze medewerkers steeds een mondmasker. 

Voor de veiligheid van onze klanten en onze medewerkers, houden we in de gaten hoeveel personen er aanwezig zijn in de JYSK-winkel en of het nog steeds mogelijk is om 1,5 meter afstand van elkaar te houden.