Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Hoe gaat JYSK om met het coronavirus?

 

Wat is de situatie in België?

Alle winkels waren gesloten van woensdag 18 maart tot 11 mei, behalve krantenwinkels, apotheken, voedingswinkels en supermarkten. Sinds 11 mei zijn de winkels weer geopend.
 

Hoe gaat JYSK om met de corona-crisis?

Het management van JYSK volgt de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet, zowel nationaal als internationaal. We houden ons aan de lokale wetgeving en volgen de actuele instructies van de federale overheidsdienst op.  
 

Zijn de JYSK-winkels geopend?

Ja, de JYSK-winkels zijn weer geopend sinds maandag 11 mei! We hebben maatregelen genomen om aan alle veiligheidsvoorwaarden te voldoen die de overheid voorschrijft.
 

Waar dient u rekening mee te houden als u een JYSK-winkel bezoekt?

  • Als u naar de JYSK-winkel komt, kom dan bij voorkeur alleen. 
  • Houd 1,5 meter afstand van andere klanten en JYSK-medewerkers. 
  • Betaal, indien mogelijk, alleen met Bancontact.
     

Wanneer is de JYSK-klantendienst bereikbaar?

Hier vindt u antwoorden op onze meest gestelde vragen – mogelijk vindt u hier al het antwoord op uw vraag.

  • Telefonisch contact: maandag t/m zaterdag van 11:00-16:00
  • Contact via e-mail en Social Media: maandag t/m vrijdag van 09:00 - 18:00 en zaterdag van 09:00 - 17:00

We doen ons uiterste best alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Helaas kan het voorkomen dat, vanwege drukte, de wachttijd langer is dan u van ons gewend bent. Onze excuses voor het eventuele ongemak. 

Op dit moment hebben we te maken met een enorme toename van het aantal vragen naar onze klantenservice. We willen de best mogelijke service bieden aan onze klanten, maar we zijn ons er ook zeer bewust van dat er op dit moment vertragingen zijn wanneer u ons contacteert. Om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn, vragen wij u ENKEL contact op te nemen met onze klantenservice als uw levering langer duurt dan de onderstaande termijnen of op het moment dat u uw online bestelling afrondt. Als u binnen de termijnen contact met ons opneemt, kunnen wij u NIET verder adviseren over de status van uw bestelling.
 

Wat doet JYSK om haar medewerkers en klanten te beschermen?

Onze collega's in de winkels hebben duidelijke instructies gekregen over het volgen van de aanbevelingen van de overheid om regelmatig handen te wassen en afstand van elkaar te houden. Oppervlakten die vaak worden aangeraakt, worden regelmatig schoongemaakt. 

Voor de veiligheid van onze klanten en onze medewerkers, houden we in de gaten hoeveel personen er aanwezig zijn in de JYSK-winkel en of het nog steeds mogelijk is om 1,5 meter afstand van elkaar te houden. 
 

Kan ik nog op JYSK.be shoppen?

Ja dat kan. Momenteel is het echter erg druk op JYSK.be waardoor levertijden en de wachttijd bij de klantenservice langer is dan u van ons gewend bent. We doen ons best iedere klant zo goed en snel mogelijk te woord te staan. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

  • De levertijd van PostNL Pakketten bedraagt momenteel 4 - 10 werkdagen
  • De levertijd van Extra@Home is afhankelijk van de bezorgdatum die u zelf kiest in het bestelproces

Vanwege het grote aantal online bestellingen heeft JYSK besloten om tijdelijk enkele productcategorieën niet langer online aan te bieden. We doen dit om ervoor te zorgen dat we geen online bestellingen accepteren die we niet binnen een redelijke termijn kunnen leveren. We bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak en we verwachten dat we zeer binnenkort al onze artikelen weer online kunnen aanbieden. Tot die tijd zijn onze fysieke winkels open en is het mogelijk om via Click & Collect te bestellen, wanneer u liever niet teveel tijd in onze winkel doorbrengt. 
 

Zijn er nog andere manieren om bij JYSK te winkelen?

Jazeker. Als u uw JYSK-artikelen bij voorkeur op JYSK.be wilt bestellen, maar in de winkel wilt laten bezorgen, dan hebben we de volgende mogelijkheden voor u:

  • Click & Collect: Kies het artikel van uw keuze op JYSK.be, selecteer de dichtstbijzijnde JYSK-winkel en reserveer het artikel. U kunt het artikel nu ophalen en afrekenen in de JYSK-winkel. 
  • Online betalen & ophalen in de winkel: Kies het artikel van uw keuze op JYSK.be, betaal uw bestelling op JYSK.be en laat uw bestelling in de dichtstbijzijnde JYSK-winkel bezorgen. Dit kan bij bestellingen vanaf €300.