Vragen over online bestellingen

Wij helpen u graag met al uw vragen over uw bestelling, betaalmogelijkheden, Click & Collect en het annuleren of wijzigen van een bestelling. Als u hieronder het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Betaling

Helaas is het niet mogelijk om met (elektronische) maaltijdcheques of eco-cheques te betalen.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Onze geschenkkaarten kun je in alle fysieke JYSK winkels en op onze online website gebruiken. 

Het bedrag dat op de geschenkkaart staat hoeft niet in één keer opgebruikt te worden. Als je een aankoop die betaalt is met een geschenkkaart retourneert, ontvang je het bedrag opnieuw op een geschenkkaart terug van ons. Geschenkkaarten zijn tot 5 jaar na aankoop te gebruiken.  

Een winkel bij jou in de buurt vind je via jysk.be/nl/stores-locator

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Betaling via Bankcontact
Het aankoopbedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven. 

Betaling via creditcard
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, reserveren wij het aankoopbedrag op de rekening. Zodra jouw bestelling is verzonden, wordt het aankoopbedrag van de rekening afgeschreven.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

De JYSK prijsgarantie betekent dat als het door jou gekochte product binnen 30 dagen goedkoper in de Belgische JYSK winkels of op JYSK.be te koop is, je van ons het verschil in prijs terug ontvangt in de vorm van een JYSK geschenkkaart.

Bij een aankoop via één van onze winkels ga je met jouw kassaticket terug naar de winkel. De medewerker in de winkel maakt de geschenkkaart voor jou in orde. Bij een online bestelling neem je hiervoor contact met ons op via onze klantendienst .

De prijsgarantie geldt voor prijswijzigingen binnen 30 dagen na de dag van aankoop. 

Onze prijsgarantie geldt niet voor: de uitverkoop van seizoensartikelen, de verkoop van showmodellen en uitlopende artikelen.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Bestellingen op onze website kun je betalen via:

- Bancontact
- Belgische creditcard

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Bestelling reserveren - Click & Collect

Als de winkel niet binnen 30 minuten na het plaatsen van jouw reservering contact met je opneemt, raden wij je aan contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Een medewerker van de winkel kan controleren of de reservering voor je klaarstaat. 

Alle contactgegevens van onze winkels vind je via jysk.be/nl/stores-locator

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Jouw reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van jouw reservering tot en met de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat jouw reservering opgehaald kan worden tot en met het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering.

Zodra uw reservering klaarstaat, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en/of via een sms-bericht.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Bestelling wijzigen of annuleren

Als je een bestelling hebt geplaatst bij één van onze winkels, neem dan contact op met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. De medewerker van de winkel helpt je verder met het annuleren van de bestelling.

Als je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop, neem dan contact op met onze klantendienst

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Bestelling geplaatst in een JYSK-winkel 
Als je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels kun je contact opnemen met de betreffende winkel of met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Als je een aanbetaling hebt gedaan is het noodzakelijk om naar de winkel te gaan om je bestelling te annuleren en je aanbetaling terug te krijgen. Het is helaas niet mogelijk om je aanbetaling via een andere manier te ontvangen.  

Bestelling geplaats via onze website
Als je een online bestelling hebt geplaatst via onze website kun je contact opnemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de status van jouw bestelling kan deze direct geannuleerd worden of onze klantenservice kan je informeren over de te nemen stappen. 

Binnen openingstijden bereik je ons het snelst via onze live chat 

Als je jouw bestelling voor de bezorging annuleert, ontvang je ook de betaalde leveringskosten terug. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kun je het beste contact opnemen met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt je verder met het wijzigen van jouw bestelling. 

Als je een bestelling heeft geplaatst via www.jysk.be dan kun je contact opnemen met de JYSK klantendienst.  

•    Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan jouw online bestelling. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Ook is het mogelijk een eerdere bestelling te annuleren. Je neemt hiervoor contact op met de JYSK klantendienst .
•    In sommige gevallen is het mogelijk om één of meerdere items van een bestelling te annuleren. Dit is afhankelijk van de status van de bestelling. 
•    Het is mogelijk om een volledige bestelling te annuleren. Dit is mede-afhankelijk van de status van de bestelling. 
•    Als je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de JYSK klantendienst .

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Levering via PostNL Pakketten
Als je op het moment van levering niet thuis bent, zal de transporteur proberen het pakket bij de buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, word jouw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt gebracht. Daar kan het pakket vanaf de volgende werkdag worden afgehaald. 

Levering via Extra@Home
Als je niet thuis bent op het moment dat jouw bestelling via Extra@Home wordt geleverd, ontvang je van PostNL een e-mail met een leveringskalender. Hier kun je een nieuwe datum voor levering aangeven. Na een tweede leveringspoging gaat de bestelling automatisch retour naar JYSK. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

PostNL Pakketpost
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Pakketpost kunnen niet worden gewijzigd. Deze worden geleverd binnen de 3 tot 7 werkdagen na het plaatsen van een bestelling. 

PostNL Extra@Home
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Extra@Home kan tot 24 uur voor de oorspronkelijke leveringsdatum gewijzigd worden. Voor een snelle afhandeling van deze wijziging raden wij je aan telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 03/808.28.03. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur. 

Als je niet thuis bent op de gekozen leveringsdatum, ontvang je van PostNL Extra@Home een e-mail met een kalender. Daarmee kies je zelf een nieuwe leveringsdatum.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Klantendienst

Chat met ons via Messenger
Gemiddelde reactietijd < 1 uur
Live chat - Offline
Gemiddelde wachttijd < 20 seconden
03/808.28.03
Gemiddelde wachttijd < 2 minuten
Openingsuren voor klantendienst

Maandag-vrijdag van 9u00-17u00
Live chat bereikbaar tot 16u30. 

Zaterdag 9u00-12u00 en 13u30-15u00
 

Zon- en feestdagen gesloten

De openingstijden van onze winkels vind je hier