Winkelmand
Winkelmand
Wij helpen u graag met al uw vragen over uw bestelling, betaalmogelijkheden, Click & Collect en het annuleren of wijzigen van een bestelling. Als u hieronder het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Onze geschenkkaarten kun je in alle fysieke JYSK winkels en op onze online website gebruiken.
Het bedrag dat op de geschenkkaart staat hoeft niet in één keer opgebruikt te worden. Als je een aankoop die betaalt is met een geschenkkaart retourneert, ontvang je het bedrag opnieuw op een geschenkkaart terug van ons. Geschenkkaarten zijn tot 5 jaar na aankoop te gebruiken.
Een winkel bij jou in de buurt vind je via jysk.be/nl/stores-locator.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Als je een bestelling hebt geplaatst bij één van onze winkels, neem dan contact op met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/stores-locator vind je alle contactgegevens van onze winkels. De medewerker van de winkel helpt je verder met het annuleren van de bestelling.
Als je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop, neem dan contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur. Het is afhankelijk van de status van de bestelling of deze nog geannuleerd kan worden.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Bestelling geplaatst in een JYSK-winkel
Als je een bestelling hebt geplaatst in één van onze winkels kun je contact opnemen met de betreffende winkel of met onze klantenservice om de bestelling te annuleren. Als je een aanbetaling hebt gedaan is het noodzakelijk om naar de winkel te gaan om je bestelling te annuleren en je aanbetaling terug te krijgen. Het is helaas niet mogelijk om je aanbetaling via een andere manier te ontvangen.
Bestelling geplaats via onze website
Als je een online bestelling hebt geplaatst via onze website kun je contact opnemen met onze klantenservice. Afhankelijk van de status van jouw bestelling kan deze direct geannuleerd worden of onze klantenservice kan je informeren over de te nemen stappen.
Binnen openingstijden bereik je ons het snelst via onze live chat
Als je jouw bestelling voor de bezorging annuleert, ontvang je ook de betaalde leveringskosten terug.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kun je het beste contact opnemen met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/stores-locator vind je alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt je verder met het wijzigen van jouw bestelling.
Als je een bestelling heeft geplaatst via www.jysk.be dan kun je contact opnemen met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur.
• Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan jouw online bestelling. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Ook is het mogelijk een eerdere bestelling te annuleren. Je neemt hiervoor contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Een medewerker van onze klantendienst kan de eerdere bestelling annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen.
• In sommige gevallen is het mogelijk om één of meerdere items van een bestelling te annuleren. Dit is afhankelijk van de status van de bestelling.
• Het is mogelijk om een volledige bestelling te annuleren. Dit is mede-afhankelijk van de status van de bestelling.
• Als je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Als de winkel niet binnen 30 minuten na het plaatsen van jouw reservering contact met je opneemt, raden wij je aan contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Een medewerker van de winkel kan controleren of de reservering voor je klaarstaat.
Alle contactgegevens van onze winkels vind je via jysk.be/nl/stores-locator.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice