Vragen over online bestellingen

Wij helpen u graag met al uw vragen over uw bestelling, betaalmogelijkheden, Click & Collect en het annuleren of wijzigen van een bestelling. Als u hieronder het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Bestelling wijzigen of annuleren

Als je een bestelling hebt geplaatst bij één van onze winkels, neem dan contact op met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. De medewerker van de winkel helpt je verder met het annuleren van de bestelling.

Als je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop, neem dan contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur. Het is afhankelijk van de status van de bestelling of deze nog geannuleerd kan worden. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Heb je een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kun je het beste contact opnemen met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/winkels vind je alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt je verder met het wijzigen van jouw bestelling. 

Als je een bestelling heeft geplaatst via www.jysk.be dan kun je contact opnemen met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur. 

•    Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan jouw online bestelling. Je kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Ook is het mogelijk een eerdere bestelling te annuleren. Je neemt hiervoor contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Een medewerker van onze klantendienst kan de eerdere bestelling annuleren zodat je een nieuwe bestelling kunt plaatsen. 
•    In sommige gevallen is het mogelijk om één of meerdere items van een bestelling te annuleren. Dit is afhankelijk van de status van de bestelling. 
•    Het is mogelijk om een volledige bestelling te annuleren. Dit is mede-afhankelijk van de status van de bestelling. 
•    Als je jouw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Levering via PostNL Pakketten
Als je op het moment van levering niet thuis bent, zal de transporteur proberen het pakket bij de buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, word jouw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt gebracht. Daar kan het pakket vanaf de volgende werkdag worden afgehaald. 

Levering via Extra@Home
Als je niet thuis bent op het moment dat jouw bestelling via Extra@Home wordt geleverd, ontvang je van PostNL een e-mail met een leveringskalender. Hier kun je een nieuwe datum voor levering aangeven. Na een tweede leveringspoging gaat de bestelling automatisch retour naar JYSK. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Als je jouw bestelling wilt annuleren voordat je deze hebt ontvangen, neem je contact op met onze klantendienst. Afhankelijk van de status van de bestelling kan een medewerker deze annuleren. 

Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op jouw bankrekening.


Je kunt ook jouw bestelling op het moment van levering weigeren. De transporteur neemt de bestelling kosteloos weer mee en deze wordt retour naar JYSK gestuurd. Vervolgens neem je contact op met onze klantendienst om de terugbetaling van jouw bestelling aan te vragen.

Je bereikt onze klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag tussen 09.00- 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Als u uw bestelling wilt annuleren voordat u deze heeft ontvangen, neemt u contact op met onze klantendienst. Afhankelijk van de status van de bestelling kan een medewerker deze annuleren.

Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen, ontvangt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op uw bankrekening (max. 14 dagen na het bekendmaken van uw wens tot herroeping). 

U kunt ook uw bestelling op het moment van levering weigeren. De transporteur neemt de bestelling kosteloos weer mee en deze wordt retour naar JYSK gestuurd. Vervolgens neemt u contact op met onze klantendienst om uw bestelling te laten annuleren.

Verder heeft u ook de mogelijkheid om zelf het annuleringsformulier in te vullne en naar ons te sturen. Als alternatief kunt u het annuleringsformulier downloaden, afdrukken en invullen en naar een JYSK-winkel brengen. 

U bereikt onze klantendienst telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00- 18.00 uur.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

PostNL Pakketpost
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Pakketpost kunnen niet worden gewijzigd. Deze worden geleverd binnen de 3 tot 7 werkdagen na het plaatsen van een bestelling. 

PostNL Extra@Home
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Extra@Home kan tot 24 uur voor de oorspronkelijke leveringsdatum gewijzigd worden. Voor een snelle afhandeling van deze wijziging raden wij je aan telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 03/808.28.03. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur. 

Als je niet thuis bent op de gekozen leveringsdatum, ontvang je van PostNL Extra@Home een e-mail met een kalender. Daarmee kies je zelf een nieuwe leveringsdatum.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Betaling

Helaas is het niet mogelijk om met (elektronische) maaltijdcheques of eco-cheques te betalen.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Onze geschenkkaarten kun je in alle fysieke JYSK winkels en op onze online website gebruiken. 

Het bedrag dat op de geschenkkaart staat hoeft niet in één keer opgebruikt te worden. Als je een aankoop die betaalt is met een geschenkkaart retourneert, ontvang je het bedrag opnieuw op een geschenkkaart terug van ons. Geschenkkaarten zijn tot 5 jaar na aankoop te gebruiken.  

Een winkel bij jou in de buurt vind je via jysk.be/nl/winkels

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Betaling via Bankcontact
Het aankoopbedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven. 

Betaling via creditcard
Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, reserveren wij het aankoopbedrag op de rekening. Zodra jouw bestelling is verzonden, wordt het aankoopbedrag van de rekening afgeschreven.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

De JYSK prijsgarantie betekent dat als het door jou gekochte product binnen 30 dagen goedkoper in de winkels of online te koop is, je van ons het verschil in prijs terug ontvangt in de vorm van een JYSK geschenkkaart.

Bij een aankoop via één van onze winkels ga je met jouw kassaticket terug naar de winkel. De medewerker in de winkel maakt de geschenkkaart voor jou in orde. Bij een online bestelling neem je hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 03/808.28.03 of klantendienst@jysk.com zodat wij de geschenkkaart per e-mail kunnen opsturen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur en zaterdag tussen 09.00 - 17.00 uur.

De prijsgarantie geldt voor prijswijzigingen binnen 30 dagen na de dag van aankoop. 

Onze prijsgarantie geldt niet voor: de uitverkoop van seizoensartikelen, de verkoop van showmodellen en uitlopende artikelen.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Bestellingen op onze website kun je betalen via:

- Bancontact
- Belgische creditcard

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Bestelling reserveren - Click & Collect

Als de winkel niet binnen 30 minuten na het plaatsen van jouw reservering contact met je opneemt, raden wij je aan contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Een medewerker van de winkel kan controleren of de reservering voor je klaarstaat. 

Alle contactgegevens van onze winkels vind je via hier.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Jouw reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van jouw reservering tot en met de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat jouw reservering opgehaald kan worden tot en met het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering.

Zodra uw reservering klaarstaat, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en/of via een sms-bericht.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice