Click & Collect - veelgestelde vragen

Kan ik alle artikelen op de website reserveren? 
Enkele artikelen op de website kunnen alleen online worden gekocht. Deze zijn niet op voorraad in onze winkels en kunnen daarom niet worden gereserveerd. Bij deze producten wordt duidelijk aangegeven dat ze alleen online te koop zijn.

Hoe weet ik of het artikel op voorraad is in de winkel?
Zoek het artikel dat u wilt reserveren en klik op de link "reserveren en in de winkel ophalen". Daar ziet u hoeveel producten op voorraad zijn in elke winkel.

Moet ik online of in de winkel betalen?
Bij Click & Collect betaalt u in de winkel.

Wanneer kan ik mijn artikelen ophalen?
1 uur nadat u een bestelling geplaatst heeftt op JYSK.be ontvangt u een e-mail en SMS om u te informeren dat uw artikelen klaar staan om opgehaald te worden.

Wanneer kan ik mijn artikelen ophalen als ik mijn bestelling buiten de openingsuren van de winkel heb geplaatst?
Reserveringen die buiten de openingsuren van de winkel worden geplaatst, worden verwerkt zodra de winkel open gaat. Wanneer de medewerkers van de winkel uw artikelen hebben klaargelegd, krijgt u een e-mail en een sms.

Waar moet ik mijn artikelen ophalen?
Vraag aan een medewerker in de winkel waar u uw artikelen kunt ophalen.

Wat moet ik meenemen wanneer ik mijn artikelen kom ophalen?
Om de artikelen te kunnen ophalen, moet u de bevestiging van de reservering laten zien. U kunt de bevestiging printen of de e-mail of het sms bericht laten zien dat u op uw gsm heeft ontvangen.

Wat is het laatste moment waarop ik mijn artikelen kan ophalen?
We reserveren uw artikelen tot de volgende dag, tijdens de openingsuren van de winkel. Als u bijvoorbeeld maandag een artikel bestelt, kunt u dit uiterlijk dinsdag voor sluitingstijd ophalen.

Geldt voor artikelen die via Click & Collect worden gekocht ook een retourtermijn van 14 dagen?
Ja, wanneer u een product via Click & Collect bestelt, is de normale retourtermijn van 14 dagen van toepassing.

Kan ik mijn reservering annuleren?
De bevestiging van de reservering die u via de e-mail ontvangt, bevat een link waarop u kunt klikken om uw reservering te annuleren.

Is het mogelijk dat iets wat ik heb gereserveerd niet meer op voorraad blijkt te zijn?
Het kan helaas voorkomen dat een gereserveerd artikel niet op voorraad is in de winkel. In dat geval probeert een medewerker in de winkel een alternatief te vinden.

Met wie moet ik contact opnemen als ik een vraag heb die hier niet bij staat?
Neem voor andere vragen contact op met de klantendienst via 03/808.28.03, van maandag t.e.m. vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur, zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur of gebruik dit formulier.