Bij JYSK vindt u alles voor in huis. Als u vragen heeft over onze producten, kunt u bij ons terecht. Als het antwoord op uw vraag hieronder niet vermeld staat, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Meestal duurt het een paar weken voordat je gewend bent aan een nieuw matras. Maar om je er van te verzekeren dat je een goede aankoop doet, kun je onze GOLD matrassen 100 nachten testen. Als je na deze 100 nachten niet 100% tevreden bent, ruilen wij het matras graag voor je om.
We raden je aan om het kassaticket mee te brengen naar één van onze winkels samen met het matras, als je deze retour wilt sturen binnen de 100 dagen. Hier kun je direct een ander matras kiezen. Dit is erg gemakkelijk, maar wees er van bewust dat het matras schoon en in goede staat moet zijn als je deze terugbrengt.
Als je geen nieuw matras wilt ontvangen, ontvang je het aankoopbedrag van het matras terug door middel van een geschenkkaart.
Klik hier voor meer informatie over onze GOLD matrassen.
Let op: dit geldt niet voor GOLD dekmatrassen.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Voor gedetailleerde informatie over onze artikelen kun je in onze winkels, op onze website en bij onze medewerkers van de klantendienst terecht.
Op onze website vind je bij ieder artikel de productdetails. Om een artikel te vinden type je de naam of het artikelnummer in de zoekbalk. Als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Meer lezen’ om de specificaties in te zien. Klik hier om direct door te gaan naar onze homepagina.
Uiteraard kun je ook in onze winkels en bij onze klantendienst terecht met alle productvragen of een deskundig advies.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
De voorraad van een artikel kun je inzien via onze website. Uiteraard kun je hiervoor ook contact opnemen met onze klantendienst of met één van onze winkels.
- type de naam of het artikelnummer in de zoekbalk
- als je het artikel hebt gevonden, kies je voor ‘Meer lezen’;
- kies vervolgens voor ‘Reserveer online - haal op in de winkel’;
- vervolgens kies je van welke winkel je de voorraad wilt raadplegen.
Klik hier om de voorraad van het artikel te raadplegen.
Let op: sommige artikelen met status 'alleen online' kun je ook bij een winkel bestellen. Dit geldt momenteel voor indoor meubelen. Overige artikelen waar 'alleen online' bij vermeld staat kun je alleen via onze webshop bestellen.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Maandag-vrijdag van 9u00-16u00
Live chat bereikbaar tot 16u00.
Weekend- en feestdagen gesloten