Wij helpen u graag als u vragen heeft over onze leveringsservice. Als u het antwoord op uw vraag hieronder niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantendienst.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Online betalen en ophalen in winkel
Je kunt online jouw bestelling plaatsen en bij de verzendopties kiezen om jouw bestelling bij een winkel te laten leveren. Het minimale bestelbedrag is hierbij € 49. Je haalt de bestelling vervolgens op zodra deze voor je klaarstaat. De winkel informeert je hierover. Je betaalt bij deze optie geen verzendkosten.
Zodra je bestelling in de winkel klaarstaat heb je 7 dagen om deze af te halen. Bij het afhalen is het tonen van een geldige legitimatie verplicht. De bestelling wordt niet vanuit de winkelvoorraad klaargezet. Deze bestelling wordt naar de winkel verstuurd vanuit ons distributiecentrum in Denemarken. De winkels ontvangen één keer per week hun vracht met de bijbehorende online bestellingen.
Click&Collect
Als een artikel bij een winkel op voorraad is, is het mogelijk online de gewenste artikelen te reserveren en deze vervolgens af te halen in een winkel. We noemen dit ‘Click & Collect’. Via de knop 'Bekijk beschikbare voorraad' kun je inzien of een artikel op voorraad is. Op onze website kies je het artikel dat je wilt reserveren. Je klikt vervolgens op ‘Klik om in de winkel op te halen’. Daarna kies je de winkel waar je het artikel wil afhalen. Het is niet mogelijk om artikelen met de status 'alleen online' in een winkel te reserveren.
De reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van de reservering tot en met de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat jouw bestelling opgehaald kan worden tot en met het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering. Wil je een artikel later ophalen? Neem dan contact op met de betreffende winkel zodat zij de reservering langer vasthouden.
Zodra jouw bestelling klaarstaat, ontvang je hiervan een bericht via e-mail en/of sms-bericht.
Het kan voorkomen dat artikelen alleen in onze winkels of juist alleen online te verkrijgen zijn. De beschikbaarheid van een artikel staat bij het artikel aangegeven. Artikelen met de vermelding ‘alleen online’ zijn niet verkrijgbaar via een winkel of bij een winkel te reserveren. Deze kunnen uitsluitend online besteld worden. De uitzondering hierop zijn meubels voor binnen. Deze kunnen wel via een winkel besteld worden. Een bestelling van een 'alleen online' artikel plaats je in de winkel. Bij deze bestellingen is een aanbetaling verplicht.
Bij het plaatsen van een online bestelling kun je er voor kiezen je gehele bestelling kosteloos af te halen bij een winkel bij jou in de buurt.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
JYSK levert in heel België. Kijk voor meer informatie over de leveringskosten hier.
JYSK België levert niet in het buitenland.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
• Via PostNL Pakketpost
• Via PostNL Extra@Home
PostNL
Kleinere artikelen worden geleverd door PostNL Pakketpost. De gemiddelde levertijd is 2 tot 4 werkdagen als een artikel op voorraad is.
Grotere artikelen worden geleverd door PostNL Extra@Home. Je kiest zelf een leveringsdatum vanaf 5 werkdagen na bestellen. Als een datum vol zit wordt automatisch de eerst mogelijke dag getoond.
Grote artikelen worden door één of twee medewerkers tot aan de drempel geleverd. De levering vindt standaard plaats tot aan de voordeur, behalve bij etagewoningen zonder lift die hoger zijn dan 3 verdiepingen. In etagewoningen zonder lift wordt jouw bestelling tot en met de 3de verdieping naar boven gebracht. Als blijkt dat een artikel niet door het trappengat past, kan de transporteur deze niet verder leveren.
Je ontvangt in de ochtend van de dag van levering een e-mail en/of sms met daarin de tijdsindicatie van de bezorging. Deze wordt vermeld in tijdsblokken van 3 uur.
Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice
Maandag-vrijdag van 9u00-17u00
Live chat bereikbaar tot 16u30.
Zaterdag 9u00-12u00
Live chat bereikbaar tot 16u00.
Zon- en feestdagen gesloten