Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Levering

Wij helpen u graag als u vragen heeft over onze leveringsservice. Als u het antwoord op uw vraag hieronder niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantendienst.

Algemeen

Antwoord

•    Via PostNL Pakketpost 
•    Via PostNL Extra@Home
•    Via 'afhalen in winkel'

PostNL
Kleinere artikelen worden geleverd door PostNL Pakketpost. De gemiddelde levertijd is 4 tot 6 werkdagen als een artikel op voorraad is.

Grotere artikelen worden geleverd door PostNL Extra@Home. U kiest zelf een leveringsdatum vanaf 5 werkdagen na bestellen. 
 
Grote artikelen worden door één of twee medewerkers tot aan de drempel geleverd. De levering vindt standaard plaats tot aan de voordeur, behalve bij etagewoningen zonder lift die hoger zijn dan 3 verdiepingen. In etagewoningen zonder lift wordt uw bestelling t.e.m. de 3de verdieping naar boven gebracht. Als blijkt dat een artikel niet door het trappengat past, kan de transporteur deze niet verder leveren.
U ontvangt de avond voor de levering een e-mail en/of sms-bericht met daarin een tijdsindicatie van de levering. De tijdsindicatie is een tijdvak van 3 uur.

Afhalen in winkel
U kunt uw bestelling online plaatsen en bij de leveringsopties kiezen om uw bestelling bij een winkel te laten leveren. De minimale bestelwaarde is € 70. U haalt de bestelling vervolgens op zodra deze voor u klaarstaat. De winkel informeert u hierover. U betaalt bij deze optie geen verzendkosten.

Zodra uw bestelling in de winkel klaarstaat heeft u 7 dagen de tijd om deze af te halen. Bij het afhalen is het tonen van een geldige legitimatie verplicht. De bestelling wordt niet vanuit de winkelvoorraad klaargezet. De bestelling wordt vanuit ons distributiecentrum in Denemarken naar de winkel verstuurd. De winkels ontvangen één keer per week hun vracht met bijbehorende online bestellingen.
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

U kunt uw bestelling online plaatsen en bij de leveringsopties kiezen om uw bestelling bij een winkel te laten leveren. De minimale bestelwaarde is € 70. U haalt de bestelling vervolgens op zodra deze voor u klaarstaat. De winkel informeert u hierover. U betaalt bij deze optie geen verzendkosten.

Zodra uw bestelling in de winkel klaarstaat heeft u 7 dagen de tijd om deze af te halen. Bij het afhalen is het tonen van een geldige legitimatie verplicht. De bestelling wordt niet vanuit de winkelvoorraad klaargezet. De bestelling wordt vanuit ons distributiecentrum in Denemarken naar de winkel verstuurd. De winkels ontvangen één keer per week hun vracht met bijbehorende online bestellingen.

Click&Collect
Als een artikel bij een winkel op voorraad is, is het mogelijk online de gewenste artikelen te reserveren en deze vervolgens af te halen in een winkel. We noemen dit ‘Click & Collect’. Via de knop 'Winkelvoorraad' kunt u inzien of een artikel op voorraad is. Op onze website kiest u het artikel dat u wilt reserveren. U klikt vervolgens op ‘Klik om in de winkel op te halen’. Daarna kiest u de winkel waar u het artikel wil afhalen. Het is niet mogelijk om een artikel met de status 'alleen online' te reserveren in een winkel.

De reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van de reservering t.e.m. de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat uw bestelling opgehaald kan worden t.e.m. het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering. Wilt u een artikel later ophalen? Neem dan contact op met de desbetreffende winkel zodat zij de reservering langer voor u reserveren.  

Zodra uw bestelling klaarstaat, ontvangt u hiervan een bericht via e-mail en/of sms-bericht. 

Het kan voorkomen dat artikelen alleen in onze winkels of juist alleen online te verkrijgen zijn. De beschikbaarheid van een artikel staat bij het artikel aangegeven. Artikelen met de vermelding ‘alleen online’ zijn niet verkrijgbaar via een winkel of bij een winkel af te halen. Deze kunnen uitsluitend online besteld worden. De uitzondering hierop zijn meubels voor binnen. Deze kunnen wel via een winkel besteld worden. Een bestelling van een 'alleen online' artikel plaatst u in de winkel. Bij deze bestellingen is een aanbetaling verplicht.  
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

JYSK levert in heel België. Kijk voor meer informatie over de leveringskosten hier

JYSK België levert niet in het buitenland
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

JYSK levert artikelen maximaal 30 dagen na het tijdstip van aankoop

Pakketpost (kleinere artikelen – bijvoorbeeld dekbedden, handdoeken en beddengoed):
•    Als uw bestelling wordt geleverd als een kleiner pakket, dan wordt de bestelling geleverd door PostNL Pakketten. De gemiddelde levertijd is 4 tot 6 werkdagen. 

Stukgoed (grote artikelen - bijvoorbeeld springmatrassen, bedden en meubelen):
•    Als uw bestelling wordt geleverd als een grote levering, dan wordt de bestelling  geleverd door PostNL Extra@Home. U kiest zelf een leveringsdatum. De eerstvolgende leveringsmogelijkheid is 5 werkdagen na aankoop. 
•    U ontvangt de avond voor de levering een e-mail en/of sms-bericht met daarin een tijdsindicatie van de levering. De tijdsindicatie is een tijdvak van 3 uur.
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Het is mogelijk om bij één van onze winkels een bestelling te plaatsen en deze thuis te laten leveren. Onze winkels werken met lokale leveranciers om uw bestelling te leveren. Zodra uw bestelling aangekomen is bij de winkel wordt er een leveringsdatum met u afgesproken. 

De prijs van een thuislevering is afhankelijk van het aantal kilometers dat u van het filiaal vandaan woont. U kunt bij de desbetreffende winkel informeren naar de prijs die voor u geldt. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Wanneer u per vergissing een verkeerd artikel ontvangt, vragen wij u contact op te nemen met onze klantendienst. U bereikt ons via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur. 

JYSK neemt alle kosten met betrekking tot het retourneren van onjuist geleverde artikelen voor haar rekening.
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

PostNL Pakketpost
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Pakketpost kunnen niet worden gewijzigd. Deze worden geleverd binnen de 4 tot 6 werkdagen na het plaatsen van een bestelling. 

PostNL Extra@Home
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Extra@Home kan tot 24 uur voor de oorspronkelijke leveringsdatum gewijzigd worden. Voor een snelle afhandeling van deze wijziging raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 03/808.28.03. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur. 

Als u niet thuis bent op de gekozen leveringsdatum, ontvangt u van PostNL Extra@Home een e-mail met een bezorgkalender. Daarmee kiest u een nieuwe leveringsdatum.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Levering via PostNL Pakketten
Als u op het moment van levering niet thuis bent, zal de transporteur proberen het pakket bij uw buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, ontvangt u van de transporteur een bericht met een ‘niet-thuis code’. U kunt dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar en/of wanneer u het pakket wilt ontvangen. 

Als u geen wijziging aanbrengt, biedt de transporteur het pakket de volgende dag nogmaals aan. Als u dan niet thuis bent, of niet thuis bent bij de tweede leveringsafspraak, wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt gebracht. U kunt het pakket daar afhalen. 

Levering via Extra@Home
Als u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling via Extra@Home wordt geleverd, ontvangt u van de PostNL een e-mail met een bezorgkalender. Hier kunt u een nieuwe datum voor levering aangeven. Na een tweede leveringspoging gaat de bestelling automatisch retour naar JYSK. 
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Levering via PostNL
Zodra uw bestelling is verzonden vanuit ons distributiecentrum in Denemarken, ontvangt u per e-mail een link met uw track&trace-nummer(s). Met deze code kunt u uw bestelling volgen en raadplegen wanneer het pakket geleverd wordt.

Levering via Extra@Home
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een link met uw track&trace-nummer(s). U ontvangt de avond voor de leveringsdatum een e-mail en/of sms-bericht van PostNL met een tijdsindicatie, in blokken van 3 uur, van het leveringsmoment. Ook de ochtend van de leveringsdag ontvangt u een sms-bericht met de tijdsindicatie. Ongeveer een half uur voordat uw bestelling geleverd wordt, ontvangt u opnieuw een sms-bericht van de transporteur.
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Bestelling via de winkel
Onze winkels maken gebruik van lokale leveranciers. Daarom kunnen de leveringskosten verschillen het per winkel en gebied. Voor meer informatie hierover neemt u contact op met de winkel waar u een bestelling wilt plaatsen. U vindt onze winkels en de contactgegevens via jysk.be/nl/winkels.

Online bestelling
De minimumprijs voor een levering bedraagt € 3,99. Ongeacht het aantal artikelen in uw bestelling en ongeacht de grootte en gewicht, betaalt u voor een levering op een werkdag nooit meer dan € 45 aan bezorgkosten voor uw bestelling. 

PostNL Pakketpost
Kleinere pakketten, zoals bijvoorbeeld handdoeken en beddengoed, worden geleverd door PostNL Pakketten. De leveringskosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling en beginnen bij € 3,99.

PostNL Extra@Home
Grote artikelen zoals matrassen en bedden worden geleverd door PostNL Extra@Home. Deze levering kost € 30 of € 45 op werkdagen en € 50 of € 65 op zaterdagen. Het bedrag is afhankelijk van de grootte en het gewicht van uw bestelling.

PostNL Extra@Home levering in huis
Afhankelijk van uw bestelling kunt u voor € 3 of € 4 extra aangeven dat PostNL de artikelen op een gewenste locatie in huis plaatst. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Win een JYSK geschenkkaart t.w.v. 50,-*

Visa Mastercard Bancontact