Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Winkelmand

Uw winkelmand is leeg

Vragen over uw bestelling

Wij helpen u graag met al uw vragen over uw bestelling, betaalmogelijkheden, Click & Collect en het annuleren of wijzigen van een bestelling. Als u hieronder het antwoord op uw vraag niet vindt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Bestelling wijzigen of annuleren

Antwoord

Heeft u een bestelling geplaatst in één van onze winkels, dan kunt u het beste contact opnemen met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/winkels vindt u alle contactgegevens van onze winkels. Een medewerker helpt u verder met het wijzigen van uw bestelling. 

Als u een bestelling heeft geplaatst via www.jysk.be dan kunt u contact opnemen met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur. 

•    Het is helaas niet mogelijk om een artikel toe te voegen aan uw online bestelling. U kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen. Ook is het mogelijk een eerdere bestelling te annuleren. U neemt hiervoor contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Een medewerker van onze klantendienst kan de eerdere bestelling annuleren zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen. 
•    In sommige gevallen is het mogelijk om één of meerdere items van een bestelling te annuleren. Dit is afhankelijk van de status van de bestelling. 
•    Het is mogelijk om een volledige bestelling te annuleren. Dit is mede-afhankelijk van de status van de bestelling. 
•    Als u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Als u een bestelling heeft geplaatst bij één van onze winkels, neem dan contact op met de desbetreffende winkel. Via jysk.be/nl/winkels vind u alle contactgegevens van onze winkels. De medewerker van de winkel helpt u verder met het annuleren van de bestelling.

Als u een bestelling heeft geplaatst via onze webshop, neem dan contact op met de JYSK klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 - 18.00 uur. Het is afhankelijk van de status van de bestelling of deze nog voor verzending geannuleerd kan worden. 
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Als u uw bestelling wilt annuleren voordat u deze heeft ontvangen, neemt u contact op met onze klantendienst. Afhankelijk van de status van de bestelling kan een medewerker deze annuleren.

Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen, ontvangt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op uw bankrekening.

U kunt ook uw bestelling op het moment van levering weigeren. De transporteur neemt de bestelling kosteloos weer mee en deze wordt retour naar JYSK gestuurd. Vervolgens neemt u contact op met onze klantendienst om uw bestelling te laten annuleren.

U bereikt onze klantendienst via telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t.e.m. vrijdag tussen 09.00- 18.00 uur.
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

PostNL Pakketpost
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Pakketpost kunnen niet worden gewijzigd. Deze worden geleverd binnen de 4 tot 6 werkdagen na het plaatsen van een bestelling. 

PostNL Extra@Home
De leveringsdatum van leveringen via PostNL Extra@Home kan tot 24 uur voor de oorspronkelijke leveringsdatum gewijzigd worden. Voor een snelle afhandeling van deze wijziging raden wij u aan telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer 03/808.28.03. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur. 

Als u niet thuis bent op de gekozen leveringsdatum, ontvangt u van PostNL Extra@Home een e-mail met een bezorgkalender. Daarmee kiest u een nieuwe leveringsdatum.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Levering via PostNL Pakketten
Als u op het moment van levering niet thuis bent, zal de transporteur proberen het pakket bij uw buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, ontvangt u van de transporteur een bericht met een ‘niet-thuis code’. U kunt dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar en/of wanneer u het pakket wilt ontvangen. 

Als u geen wijziging aanbrengt, biedt de transporteur het pakket de volgende dag nogmaals aan. Als u dan niet thuis bent, of niet thuis bent bij de tweede leveringsafspraak, wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde ophaalpunt gebracht. U kunt het pakket daar afhalen. 

Levering via Extra@Home
Als u niet thuis bent op het moment dat uw bestelling via Extra@Home wordt geleverd, ontvangt u van de PostNL een e-mail met een bezorgkalender. Hier kunt u een nieuwe datum voor levering aangeven. Na een tweede leveringspoging gaat de bestelling automatisch retour naar JYSK. 
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Als u uw bestelling wilt annuleren voordat u deze heeft ontvangen, neemt u contact op met onze klantendienst. Afhankelijk van de status van de bestelling kan een medewerker deze annuleren.

Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen, ontvangt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug op uw bankrekening.

U kunt ook uw bestelling op het moment van levering weigeren. De transporteur neemt de bestelling kosteloos weer mee en deze wordt retour naar JYSK gestuurd. Vervolgens neemt u contact op met onze klantendienst om uw bestelling te laten annuleren.

U bereikt onze klantendienst telefoonnummer 03/808.28.03 of via klantendienst@jysk.com. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00- 18.00 uur.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Bestelling reserveren - Click & Collect

Antwoord

Uw reservering geldt vanaf het moment van het plaatsen van uw reservering tot en met de volgende dag, tussen de openingstijden van de winkel. Dit betekent dat uw bestelling opgehaald kan worden tot en met het sluiten van de winkel één dag na het plaatsen van de reservering.

Zodra uw bestelling klaarstaat, ontvangt u hiervan een bericht via e-mail en/of via een sms-bericht.
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Als de winkel niet binnen de 2 uur na het plaatsen van uw reservering contact met u opneemt, raden wij u aan contact op te nemen met de desbetreffende winkel. Een medewerker van de winkel kan controleren of de bestelling voor u klaarstaat. 

Alle contactgegevens van onze winkels vind u via jysk.be/nl/winkels. 
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Betaling

Antwoord

Bestellingen op onze website kunt u betalen via:

- Bancontact
- Belgische creditcard

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

De JYSK prijsgarantie betekent dat als het door u gekochte product binnen 30 dagen goedkoper in de winkels of online te koop is, u van ons het verschil in prijs terug ontvangt in de vorm van een JYSK geschenkkaart.

Bij een aankoop via één van onze winkels gaat u met uw kassaticket terug naar de winkel. De medewerker in de winkel maakt de geschenkkaart voor u in orde. Bij een online bestelling neemt u hiervoor contact met ons op via telefoonnummer 03/808.28.03 of klantendienst@jysk.com zodat wij de geschenkkaart kunnen opsturen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00-18.00 uur.

De prijsgarantie geldt voor prijswijzigingen binnen 30 dagen na de dag van aankoop. 

Onze prijsgarantie geldt niet voor: de uitverkoop van seizoensartikelen, de verkoop van showmodellen en uitlopende artikelen.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Betaling via Bankcontact
Het aankoopbedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven. 

Betaling via creditcard
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, reserveren wij het aankoopbedrag op de rekening. Zodra uw bestelling is verzonden, wordt het aankoopbedrag van de rekening afgeschreven.

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Helaas is het niet mogelijk om met (elektronische) maaltijdcheques of eco-cheques te betalen.  

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Antwoord

Onze geschenkkaarten kunt u in alle fysieke winkels van JYSK gebruiken. Het is niet mogelijk om onze geschenkkaart te gebruiken bij online bestellingen.

Het bedrag dat op de geschenkkaart staat hoeft niet in één keer opgebruikt te worden. Als u een aankoop die betaalt is met een geschenkkaart retourneert, ontvangt u het bedrag opnieuw op een geschenkkaart terug van ons. 

Een winkel bij u in de buurt vind u via jysk.be/nl/winkels. 
 

Hebt u het antwoord op uw vraag niet kunnen vinden? Schrijf naar de JYSK-klantenservice

Win een JYSK geschenkkaart t.w.v. 50,-*

Visa Mastercard Bancontact